dinsdag 4 september 2012

Cadeau voor Claudia

Vandaag is m'n vriendin Claudia jarig, ze heeft net haar cadeau uitgepakt,
( ze had het vrijdag al megenomen) dus kan ik het nu posten.
Hier volgen de foto's van alles.


                  De Theepot kaart, ik dacht dat ik een betere foto had maar helaas.

                                                  Een leuke tekst.
En natuurlijk roosjes.

De label.

Cookiesmix met het recept op een zelfgemaakte label.

Cupcakesmix met ook het recept op een zelfgemaakte label.

En een heerlijke Botercrememix met recept.

Zo ziet het cadeaumandje eruit.


                      En zo met nog een cadeautje erbij en dat zat ook al zo leuk ingepakt.
En het cadeautje is een porseleine koekjesstempel.
Ze was er erg blij mee, en ik heb het graag gemaakt!
 
Bedankt voor het langs komen.
 
Liefs Miranda

1 opmerking:

  1. Miranda, ik werd er helemaal verlegen van met uitpakken. Wat een leuk cadeau en wat veel!! Ik vind het ontzettend gaaf en ben er ook heel erg blij mee!!!
    Super bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen