zondag 16 september 2012

Hobbykast

Eerst mijn nieuwe volgers bedankt dat jullie mij volgen, ik vind het erg leuk!

Een tijdje geleden had mijn man in mijn hobbykamer ( tussen de twee ramen in)
plankjes gemaakt. Ik ben namelijk gek op hoekjes en handigheden.
Gisteren heeft hij hem afgemaakt en ik heb vanmorgen de plankjes heringericht.

Hier de plankjes zonder zijkanten.
Daar was ik ook al erg blij mee.

Hier met zijkanten,
Nu nog veel blijer.

 Aan de zijkant van de kast heb ik magneetvellen
geplakt en daar hangen m'n grote stansen.
Ideaal!!!!
Misschien een tip voor andere hobbydames?
De kleine stansen heb ik netjes in kaartbakjes
op alfabet.
( dat was een tip van Claudia)
 
Bedankt voor het langskomen!
 
Liefs Miranda

2 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n goed idee!!
    Wat zal jij blij zijn met zo'n handige man.
    Ik kom gauw langs om het in het echt te aanschouwen :D hahahahaha

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Vraagje,Waar heb je deze magneetvellen gekocht ,en hoe groot zijn ze,en wat is de prijs/
    Ik wil ook graag mijn dies op de muur plaatsen....vlak bij mijn Cuttlebug...wel zo handig..
    holly@bluebus.nl is mijn email adres,ik hoop dat je me kunt mailen..
    groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen