maandag 23 november 2015

Uitdaging

Ook ik wilde naam labels op m'n haakwerkjes.
Je kunt ze hier en daar bestellen en kant en klaar kopen.'
Maar ik wilde dat niet en wilde ze zelf maken.
Gezocht op internet en ja hoor een tutorial gevonden.
Nu verder struinen voor materialen.....poeh dat viel niet mee ( de prijs dan)
Maar goed.....soms moet je jezelf verwennen.

En hier dan alle benodigdheden....
Alfabet, tuigleer, gaatjes tang, hamer en snijmat...
Nu maar oefenen.

En kijk hier de eerste laren labels.
Bij dee blauwe links boven in heb ik de letters zwart gemaakt.
Ze zijn nog niet perfect maar voor nu bruikbaar.

Kreeg pas van iemand de vraag om een col te haken en daar 
 heb ik meteen de label opgezet
Staat toch erg leuk vind ik.

Een behoorlijk grote col..

Ook op de gebreide col van mezelf een label genaaid.

Leuk toch?

Ik ben in ieder geval tevreden.
Bedankt voor het langs komen.

Liefs Miranda

1 opmerking:

  1. Gaaf Miranda.
    Je eigen label op je eigengemaakte creaties.
    Super leuk.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen